Kako se spoprijeti s petimi največjimi problemi malih podjetij

AddToAny

Nič ne preseže občutka vznemirjenja, kot odpreti lastno podjetje. Kot vsak podjetnik ve, oziroma hitro izve, je v podjetniških vodah veliko izzivov in problemov, na katere je potrebno bitir pripravljen, jih razumeti in se z njimi soočiti. Biti dober podjetnik pomeni učinkovito in hitro reševati probleme in izzive. Tukaj je napisanih nekaj največjih in najpogostejših izzivov in problemov.

 

Denarni tok

Daleč največja ovira novoustanovljenih podjetij (start-upov) in drugih malih podjetij, s katerimi se srečujemo je denar. Prevečkrat podjetniki ne začnejo z dovolj kapitala. Stroški zagona podjetja pa pogosto presežejo proračun. Zberite več ponudb za večja in dražja (osnovna) sredstva in imejte rezervo za morebitne nepredvidene izdatke.

Drugi faktor je denarni tok. Lahko je biti preveč optimističen, ko se predvideva mejo rentabilnosti. Bodite previdni, ko napovedujete nerealne prodajne podatke ali zastavljate operativni proračun prenizko. Veliko strokovnjakov predlaga, da imate na dosegu roke dovolj denarja, da lahko podjetje deluje najmanj dve leti.
Poročilo denarnega toka lahko pripravimo v modulu Report. Če vas zanima kako nam to hitro sporočite.

Brez planov

Preveč pogosto podjetniki zaupajo svojim občutkom. Na žalost, veliko,teh podjetij postane žrtev še preden se razvijejo in zrastejo.

Če želite uspeti boste morali obravnavati vaše malo podjetje, kot velika obravnavajo svoja. Imejte strateški plan s svojimi vizijami, cilji in analizo trga. Razvijte poslovni načrt s podrobno načrtovanim proračunom, denarnim tokom in analizo točke preloma. Ni potrebno, da so to dolgi ''pripovedni'' dokumenti. Pravzaprav, lahko zadostite potrebe že z nekaj diagrami, miselnimi vzorci, projektnimi kartami in ostalimi poslovnimi strategijami. Vendar bodite natančni v vaših raziskavah in analizah, saj le tako lahko izdelate dober poslovni načrt. Vzemite si čas in izdelajte dobro premišljene načrte. Obravnavanje in načrtovanje za hude težave vnaprej vam bo v veliko pomoč in bo velik korak proti vašemu končnemu uspehu. V prejšnjem blogu si lahko preberete, da je dobro načrovanje ključ do uspeha.

 

Upravljanje s časom

Plan je dober samo, če se ga držiš. To zahteva dobro upravljanje s časom. Dobro upravljanje s časom nikakor ne pomeni, da morate imeti tako natrpan urnik, da ga realno ne morete uresničiti. Izberite kar je res pomembno, osredotočite se na kritične stvari in jih opravite. Male stvari bodo odpadle iz koledarja, pustite jim. Če so res pomembne se bodo spet pojavile.

Odpor proti spremembam

Ne glede na to ali je vaše podjetje start-up ali obstaja že 100 let, so novosti lahko strašne. Ampak spremembe so del realnosti. Ne zataknite se v arhaične načine delovanja. Sprejmte kulturo naprednega razmišljanja. Tudi z vašimi sodelavci glede sprememb v vaši organizaciji.